sooov morgon=)

OJ nu blev de en lååång sovmorgon idag, vakna inte fören 11....hihi, men jag brukar rättfärdiga mig själv när jag sover så länge genom att tänka"de behövde du nog Emma"=) Jag Började sedan morgonen med att göra mig en smoothy, finns inget bättre att börja morgonen med. här kommer ett mycket enkelt tips på en god smoothy.

Först måste man ju ha en mixer=)

2 bananer 
en kopp frysta hallon
en kopp apelsin juce
...... mixa allt och sen,FÄRDIGT=)



En annan variant man kan göra är

Naturell youghurt
Äpple
Bannan
kiw
Appelsin


Ayline är fortfarande inte riktigt bra, är så typiskt,hon hade nästan precis blivit av med sin förra förkyldning och hosta som hon åkte på innan jul och som aldrig tycktes vilja försvinna,men som nu ÄNTLIGEN var borta och så åker hon på en ny=( min lille fis, tycker så synd om henne.

Här är min lilla sjukling=(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0