sjuka=(

Idag har de inte blivit mycket vettigt gjort,både jag å lillan är dunder förkylda å har hosta så vi har suttit i soffan å myst å tittat på bolibompa å Björnbröder hela dan=) Jag har även försökt få lite ordning på min blogg och lära mig hur allt funkar,dock inte d enklaste me å fixa in bakgrund å bilder mm. men men man lär väl sig=)
Igår fick jag ett mail av min blivande fröken Jeanette Rokas från prestige academy där de stod:

"Hej Emma, Här kommer lite glada nyheter att se fram emot: vi kommer åka upp till Västerås och göra ett riktigt modereportage för tidningen STYLE:-D Bättre förutsättningar för att norpa åt sig jobben får man inte. Detaljerna tar vi när vi syns den 7/3 men detta blir en riktigt rolig kurs vill jag lova!" 

Ska bli super häftigt å spännande Så nu ser jag fram emot den 7/3 då skolstarten sätter igång ännu mer=)börjar dock bli en aning nervös nu.Mest nervös är jag nästan för hur de ska gå för mig att hitta dit första dan, får åka i god tid..hihi... ska först ta tåget härifrån Falkenbeg till Gbg, å de ska jag väl inte kunna misslyckas med...lr?haha
Inget hade förvånat mig, kanske hoppar på åt fel håll å slutar i Malmö istället=)Nä.... så långt som till Gbg ska jag väl klara mig, men sen ska jag åka spårvagn i Gbg bort till skolan som ligger på stigbergsliden å då gäller de ju att man vet vilket håll man ska hoppa på åt, men jag får väl helt enkelt fråga mig fram=) kommer nog dock inte bli många timmars sömn dan innan=) Jag uppdaterar er om hur resan gick på måndag..hihi=)


Har köpt två par nya skor på tradera, mycket nöjd måste jag säga=)


Har även hittat en super fräch bikini från Victoria´s Secret som jag bara MÅSTE ha,finns i två olika färger=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0