jäkla feber

Lillan har fått tebax febern och sovit nästan hela dan så jag måste va hemma från jobbet i morgon IGEN, gillar ej detta, ser hur miljonerna flyger iväg. Christopher kunder ej va hemma från jobbet imorgon för dom har husresning imon.. e sååå jäkla tråkigt å sitta hemma, går ju inte göra nått eftersom hon e dålig heller.Men ja får väl va lite duktig i morgon å försöka städa lite.Ville verkligen jobbat imorgon eftersom ja inte ska jobba nått mer nu innan skolan börjar på måndag. Nu e de verkligen inte många dagar kvar, spännande. Fick veta idag att vi kommer va 3 eller 4 kursdeltagare, dom tog nog in som mest 5 i varje grupp om jag fatta rätt,lite lagom=)Men jag bestämde mig i dag för att jag ska va i hemtjänsten över sommaren ialla fall å jobba där,då har ja iaf garanterat jobb till augusti så får jag söka annat som har me utbildningen å göra under tiden. Har dock världens bästa arbetskamrater i hemtjänsten, dom e helt underbara å flummiga så dom kommer man verkligen sakna sen..haha.

Har lite planer på å starta eget sen när jag är färdigutbildad, har mina affärsidéer men dom håller jag för mig själv sålänge=) Men är det någon som är i behov av en klädstylist eller vet nån annan som e i behov av det är de bara att höra av sig sen när jag e klar med utbildningen =)

Hitta ett minneskort till en gammal mobil med "gamla" bilder, fasen va fort tiden går, våran lilla fis börjar ju bli stor=)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0